Producenci
Zwroty, reklamacje

Zwroty

 

Możesz odstąpić od zakupu bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania przesyłki

 

Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, niezniszczony), z wyjątkiem sytuacji, gdy zużycie wynikało z korzystania koniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

Przy zwrocie należy korzystać z wiodących przewoźników, tak aby otrzymać potwierdzenie nadania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

 

Reklamacje

Mimo dokładania wszelkich starań przez nasz sklep, aby sprzedawany towar zawsze był jak najwyższej jakości, może się okazać, że będzie on wadliwy. W takiej sytuacji masz dwa lata na złożenie reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?

W naszym sklepie reklamacji możesz dokonać w dowolny dla Ciebie sposób.

Drogą elektroniczną – na adres mailowy kontakt@zanetowo.pl W tym przypadku prosimy o opisanie wady produktu, daty zakupu, danych kontaktowych.

Lub w formie pisemnej. W tym przypadku należy odesłać towar wraz z załączoną informacją o wadzie produktu, dacie zakupu i danych kontaktowych.

 

 

Towar prosimy przesyłać na adres:

Zanetowo.pl

Ul. Złota 2

84-123 Mrzezino

Tel: +48 790021560

Kontakt@zanetowo.pl

 

 

 

Rozpatrzenie reklamacji

Nasz sklep posiada 14 dni roboczych na rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Jako nasz Klient masz prawo:

  • Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży
  • Oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru
  • Żądania wymiany na towar pozbawiony wad
  • Żądania nieodpłatnej naprawy produktu

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: Tel: +48 790021560

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl